ZONH


Vacature: Allround Communicatieadviseur, flexibel contract 10-24 uur/week

Zet jij je tanden graag in het ontwikkelen van een nieuwe communicatiestrategie? Bruis je
van de ideeën om onze zorgpartners in de regio in de kijker te spelen? Beschik je over de
juiste dosis sensitiviteit, creativiteit en doorzettingsvermogen? En ben je ook nog eens
doortastend, hands-on en zelfstandig? Join our team!

ZONH (Zorg Optimalisatie Noord-Holland) is een not-for-profit advies- en projectorganisatie
voor zorgaanbieders in Noord-Holland. Wij zijn betrokken bij verschillende projecten om de
zorg in de regio te verbeteren. Vanuit de eerste lijn verstevigen we de samenwerking met de
nulde lijn en het sociaal domein. Daarnaast optimaliseren we afstemming met de tweede lijn
door transmurale werkafspraken te maken. Als allround communicatieadviseur hebt je een
hart voor zorg en de ambitie om zorg op alle vlakken naar een hoger plan te tillen. Daarin
speelt projectcommunicatie een cruciale rol.

Dit ben jij:
Jij bent een communicatieadviseur met ervaring. Je deinst niet terug voor een uitdaging. Het
credo: ‘Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan’ is volledig op jou van
toepassing. Je bent autodidact, proactief en kan goed zelfstandig werken. Je beschikt over
een enorme portie creativiteit; grafisch en tekstueel. Je adviseert niet alleen, maar steekt ook
graag de handen uit de mouwen. Jij weet een gortdroog document om te toveren in een
visueel hoogstandje met de kernboodschap als stralend middelpunt. Je bent een teamspeler
met een verfrissende blik en degene die door overtuigende communicatie een project verder
weet te brengen.

Dit ga je onder andere doen:
– Opstellen van communicatie- en/of zorgverbeterplannen.
– Opstellen en plaatsen van spraakmakende content op websites, sociale media,
nieuwsbrieven etc.
– Opstellen van actuele artikelen en scherpe blogs, het redigeren van teksten en
maken van folders.
– Begeleiden van verbetertrajecten, samenbrengen van partijen, organiseren van
bijeenkomsten en verslaglegging.
Deze ervaring breng je mee:
– Je hebt ervaring met vormgeving van verschillende promotiematerialen en bent
vaardig met opmaakprogramma’s zoals Adobe Indesign, Illustrator en Photoshop.
– Je adviseert klanten en medewerkers m.b.t. samenwerking, webredactie, sociale
media, persbeleid, etc. en ondersteunt bij de uitvoering hiervan.
– Je hebt ervaring met Mailchimp en content managementsystemen zoals WordPress.

Wat bieden wij?
– Een zelfstandige, flexibele functie voor 10-24 uur per week, uren in overleg. De
functie is in eerste instantie voor een half jaar, na wederzijds goedbevinden is
verlenging mogelijk en afhankelijk van de opdrachten ook groei in uren. Onze
voorkeur gaat in eerste instantie uit naar iemand die bij ons in dienst wil komen, niet
naar een ZZP’er.
– Een marktconform salaris, conform de ZONH-arbeidsvoorwaarden (salarisindicatie:
€3.299,00 – €4.517,00 op basis van 38 uur).
– Een gezellige werkplek in een kleinschalig team van zorgverbeteraars op een
centrale locatie naast station Alkmaar Noord.
– Alle faciliteiten om je in staat te stellen om plaatsonafhankelijk te werken in de
combinatie vanuit huis of op ons kantoor in Alkmaar.
– Gelegenheid om je bij ons verder te ontwikkelen in jouw vakgebied.

Interesse?
Bij vragen over deze functie neem je contact op met Geline Ormel, info@zonh.nl of 06
86837040. Stuur je motivatie uiterlijk 18 december 2022 naar info@zonh.nl o.v.v. ‘Motivatie
Allround Communicatieadviseur’.


Acquisitie (of adverteren zonder onze goedkeuring) n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs
gesteld.